Oddělení

Shopping cart

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Obchodní a dodací podmínky

1. OBJEDNÁVKA A OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Při objednávce budou požadovány Vaše platné identifikační údaje. Tyto údaje jsou nezbytné pro vystavení daňového dokladu a doručení zboží. Prodávající nenese odpovědnost za problémy vzniklé uvedením nesprávných či neúplných údajů, zvláště pak při neuvedení telefonického kontaktu. 
Společnost NÁŘADÍ Brno s.r.o., provozovatel obchodů www.orig.czwww.schwinn.cz  awww.otovo.cz prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou považovány za přísně důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000Sb. V žádném případě neposkytujeme tyto údaje třetí straně. Zákazník může písemně zažádat o odstranění údajů z databáze společnosti.

2. POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení přijetí objednávky Vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. Pro potvrzení Vás u některých objednávek (např. při odběru většího množství apod.) zkontaktujeme telefonicky.

3. ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to výhradně e-mailem zaslaným na adresu  mailto: obchod@orig.cz .

4. CENY, PLATBA, DOPRAVA, POŠTOVNÉ A BALNÉ

Prodávající si vyhrazuje právo na změnu ceny. Spotřebitel objednává zboží za ceny uvedené na tomto serveru ve chvíli definitivního potvrzení objednávky. Pro kontrolu obdrží spotřebitel do 24 hodin potvrzující email.  Prodávající si vyhrazuje právo změnit technické parametry výrobku a barvy v zájmu zlepšení jeho vlastností bez předchozího písemného upozornění.

 

  • Příkazem - platbu provedete bankovním převodem na náš účet. Zásilka bude odeslána po přijetí částky na náš účet.
  • Hotově - při převzetí zboží
  • Na dobírku – platba při převzetí zboží

Objednané zboží Vám doručíme na území České republiky přepravní službou DPD nebo obchodním balíkem České pošty. Za tuto službu bude připočteno k celkové ceně zásilky balné  podle  váhy jednotlivých objednaných položek.

Podmínky přepravy společností DPD:

  • platba za zboží probíhá v hotovosti řidiči; řidič Vám vystaví doklad o zaplacení;
  • při nezastižení Vás bude kontaktovat přepravní firma a dohodne nový termín dodání;

postup při přebírání zásilky:

  • Zkontrolujte, zda není obal výrobku poškozen. Pokud obal bude jevit známky poškození (např. bude protržený, rozlepený apod.), zboží nepřebírejte nebo převezměte s výhradou.
  • Zboží zasílané na paletách musí být zabaleno do ochranné folie a do kříže přelepeno  páskou. Pokud bude folie nebo páska porušena, pak zásilku přeberte s výhradou nebo nepřebírejte vůbec.
  • V případě, že obal bude v pořádku, zboží zaplaťte a převezměte. Upozorňujeme, že podle podmínek dopravce nemůžete zboží před zaplacením a převzetím rozbalit a překontrolovat.
  • Pokud po rozbalení zjistíte poškození výrobku, neprodleně nás kontaktujte. Při rozbalení dbejte na to, abyste obal a vnitřní výplně rozbalováním nepoškodily, obal ve vlastním zájmu nevyhazujte a nějakou dobu uschovejte.

Podmínky přepravy společností Česká pošta:

  • platba za zboží a dodání probíhá dle standardních podmínek České pošty;
  • prostřednictvím České pošty zasíláme pouze zboží do celkové hmotnosti 30 kg.

5. DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta je od 2 do 5 pracovních dnů pro oba způsoby doručení, není-li uvedeno jinak. V případě, že nebude možné objednávku vyřídit nebo některé zboží nebude skladem, budeme Vás o této skutečnosti neprodleně informovat. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka vrácena zpět.

6. INSTALACE A SEŘÍZNÍ U SPOTŘEBITELE

U označených produktů FITNESS s cenou nad 9999,- Kč bez DPH, je instalace a seřízení stroje zdarma. Instalaci a seřízení provádí námi vyškolený specializovaný technik. Termín instalace a seřízení si spotřebitel s technikem dohodne indiviuálně.
Pokud si spotřebitel vyžádá instalaci u produktů s cenou pod 9990,-Kč (posilovací věže, rotopedy, elipticaly, cyklotrenažéry, kulečníkové stoly apod.), řídí se cena za instalaci aktuálním ceníkem, který je pro daný výrobek

7. DODÁNÍ DAŇOVÉHO A ZÁRUČNÍHO LISTU - Oznamovací povinost k EET

Sbírka zákonů č. 112 / 2016

 112 ZÁKON ze dne 16. března 2016 o evidenci tržeb

 ČÁST TŘETÍ INFORMAČNÍ POVINNOSTI § 25

Informační povinnost poplatníka

 Poplatník je povinen mít na místě, kde se běžně uskutečňují evidované tržby, umístěno informační oznámení, které je dostatečně viditelné a čitelné, pokud to nevylučuje povaha věci. Informační oznámení je poplatník povinen umístit na internetové stránky, na kterých jsou nabízeny zboží nebo služby.

Obsahem informačního oznámení je

 a) text ve znění

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“ eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu,

 nebo

 b) text ve znění

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Příjemce tržby eviduje tržby ve zjednodušeném režimu, tzn. je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně nejpozději do 5 dnů.“, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby ve zjednodušeném režimu. 

 

Daňový doklad je zasílán přímo se zásilkou. Záruční list výrobce, pokud je výrobcem dodáván, zasíláme potvrzený. U zboží, které neobsahuje originální záruční list výrobce, slouží jako záruční list daňový doklad za předpokladu, že obsahuje jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, jeho identifikační číslo, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu.

8. ODSTOPUPENÍ OD SMLOUVY – VRÁCENÍ ZBOŽÍ

V souladu se zákonem č. 367/2000 má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Rozhodne-li se pro odstoupení v této lhůtě a dodrží níže uvedené podmínky, bude mu vrácena kupní cena:

  • odstoupení od smlouvy musí být vždy písemné
  • pokud bude zboží, které budete vracet v rámci této záruky zpět zabaleno v jiném obalu, ponese známky opotřebení nebo bude poškozené nebo kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) má prodávající právo požadovat kompenzaci.
  • poštovné a balné a náklady na přepravu zboží k dodavateli nese v plné výši zákazník;
  • peníze za zboží Vám budou vráceny složenkou nebo převodem na Váš účet a to nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy.

Prodávající odpovídá spotřebiteli za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. V případě rozporu s kupní smlouvou má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit. Spotřebitel právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku spotřebitele buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud spotřebitel před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

9. REKLAMACE A ZÁRUKA

Záruční lhůta začíná běžet převzetím věci kupujícím. Případné reklamace s Vámi vyřídíme individuální dohodou k Vaší spokojenosti v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady. Pokud budou taková poškození zjištěna, je kupující tuto skutečnost povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Informace o nejbližším servisním středisku Vám poskytneme telefonicky nebo emailem. Pokud byla reklamace oprávněná, má kupující spotřebitel právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace (zejména náklady na dopravu reklamovaného zboží k nám).
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka na náhradní díly je 6 měsíců. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním;
b) nesprávným použitím výrobku;
c) nesprávným skladováním.


Postup při reklamaci:

1.    informujte nás písemně o reklamaci reklamace@orig.cz , či písemně

2.    zboží doručte osobně nebo zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu. V případě většího zboží lze telefonicky domluvit svoz přepravní společností DPD.

3.    zákazník se může o průběhu reklamce informovat emailem

4.    o ukončení a o výsledku reklamace bude zákazník informován písemně emailem.

11. VELKOOBCHOD

Velkoobchodní objednávky, dodání zboží, reklamace a záruky se řídí ustanoveními uvedenými v rámcové kupní smlouvě a obchodních podmínkách pro velkoodběratele.

Zapsáno v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Brně, oddíl C vložka 21710.